lördag 15 januari 2011

Bra dag.

Har haft en mysig dag med Annie.
Massa snack och väldig mycket mat och fika=) Me like.
Lärde mig sticka sockor på två stickor också=)

På vägen dit hände dock något jobbigt. Jag körde på en söt liten ekorre (tror jag) Jag såg i backspegeln att den studsade in i snövallen. Hoppas den klarade sig. Men blödig som jag jag är när det gäller djur så fick jag panik och började grina.
Jag ringde upp Micke för att söka lite tröst. Han tjöööööt av skratt i luren, han svarade.....läs nu...... "gick det bra med bilen?" När jag sen berättade att jag åkt vilse på grund av min chock av att blivit en mödare.
Då skrattade han så att han grinade.
Killar? Jag fattar inte hur dom funkar, måste vara någom kromosom som fattas hos dom.

Nu är jag hemma igen och vi ska se på film, lugn och skön lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar