lördag 1 januari 2011

Då var det år 2008.

...nej jag skoja bara... 2011.
I går var vi hembjudna till Grannarna Sofia och Micke. Dom heter också så. =)
Där bjöds det på tacos och marängeswich..Så himla gott. Mycket äta blev det.
Det var en trevlig och lugn kväll.
Mitt nyårslöfte att sluta röka spräckte jag direkt i morse. Bra Fia!

Just nu så är vi barnvakt åt två små hundpojkar. Dom får ens hjärta att smälta.
För en stund sen så var vi barnvakt åt hela kullen, 4 st. Då var det liv i luckan här. Sofia ville att jag skulle ta bilder på dem så hon kan lägga ut dom på blocket.
Mmmmm om 10 dagar får dom flytta hemifrån.












GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

  1. Ååååh vilka sötingar! Skulle såååå gärna vilja ha en men utan att behöva ta hand om den. Orkar inte med nån hund nu. Men de var såååååååååååååååååååå söta! Speciellt den där grå som hade lite mera päls.
    //Ann

    SvaraRadera
  2. Jag vet, dom är underbara. Den du tyckte var sötast är våran favorit ocskå. Vi kallar honom Ghetto.=)

    SvaraRadera
  3. Haha vad cool bilden med Sweetmärket på tröjan var, det passade perfekt ovanför dom söta valparna =)

    SvaraRadera