tisdag 18 januari 2011

Tisdag.

I går var då första dagen på mitt nya jobb.
Det kommer bli kanon. Det verkar vara ett bra gäng. Dom var trevliga alla! Dom fick mig att känna mig välkommen=)
Åh jag är så glad över mitt jobb.
Verkligen jätte kul att jag kommer bli arbetskompis med en vän från förr Kriztin också.

Men i dag är jag ledig och den ska jag njuta av. Jag ska försöka virka klart mig fina filt. Jag och micke ska spela biljard. Och så ska något gott ätas.
KOmmer bli en bra dag, känner det på mig.

Jag och Annie har bokat en jätte spännande grej. Vi ska ut på safari=) Bo med flera okända i ett jätte stort tält, nattvandring, guide, föreläsning, laga mat i skogen....... Och vi ska bo mitt i ett vargrevir!!!

Sacha springer in och ut hela nätterna, Jag blir tokig! Jag vet att dom är nattdjur, men varför ska hon börja med sånt trams nu. Hon har väkt mig 8 gånger i natt. Morr morr.
Har försökt bygga en barriär vid min altandörr, så det inte ska höras närhon står där och krafsar och vill ut. Men det funkar inte... Vill hon ut, SKA HON UT!
Lovis hon är i alla fall lugn och snäll...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar