onsdag 26 januari 2011

Bara att klistra upp?

Jag har köpt insynsskydd nu till mitt köksfönster, så grannarna inte kan se allt barnförbjudet som händer innanför de här väggarna. Haha Nej då... Men det känns inte så kul att varje gång dom ska gå från eller till bilen så måste dom passera mitt köksfönster. Så i dag är det inhandlat. Och jag ville såklart snabbt som tusan få upp det. Men nej nej.... inget ska vara lätt. Man skulle klippa, spraya, klistra och platta... mycket avancerat=) Ska sätta upp det så fort jag får hjälp.

Snart ska jag bränna i väg mot jobbet, ska samåka med Kriztin=)men först en stooor kopp kaffe.

I morgon får man lön igen, inte en dag för tidigt. Räknings högen är stor den här månaden.... suck.

Hoppas jag får sova i natt, en HEL natt. Skulle vara underbart. Det tar på mitt humör när jag inte får sova ordentligt. Och dom som drabbas är dom i min närhet. Då jag blir sur och tvär. Speciellt Mike den stackarn, han får sig nog en känga fast han inte är värd det, sorry! Jag är bara trött och fet. Hoppas i alla fall på en lugn och skön kväll. Och hoppas katten håller fan på sig och bestämmer sig för att vara inne hela natten.

I morgon ska mitt och Annies äventyr betalas in=) Gud vad spännande det ska bli. jag LÄNGTAR! Fast vi har redan bestämt att vi kommer ta flera turer till skogen och vårat place innan vårat äventyr.

Gissa vem som kraffsar på dörren efter 4 minuter ute??
Åh.....!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vad sägs om att börja sova med öron proppar så du inte hör hur hon håller på =) Miss You! Lisa

    SvaraRadera
  2. Jag skulle skaffa en kattlucka så att katten kan komma och gå som den vill.. Enklast för alla. =)

    SvaraRadera
  3. Kattlucka skulle nog inte funka då jag tror att lilla sacha lider av ett lättare utvecklingsstörning. Öronproppar? ja, kanske.

    SvaraRadera