onsdag 5 januari 2011

Lista 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hum...hyr ut mitt egna hus.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Höll inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Japp Tina.
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, men min mosters fina katter.
5. Vilka länder besökte du? - Sverige.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - En bra sommar.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 juni och 8 oktober.
8. din största framgång 2010? - Ingen aning
9. Största misstaget? - Har inget minne av något stort misstag så det kan inte ha varit så farligt :P
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Halsfluss
11. Bästa köpet? - Min nya bil och min volymtång.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Antagligen bensin, cigg och ullaredsshoppingen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? Massa saker.=)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Kanske mest true love och Waka waka
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Ingenting. Jag är helt nöjd med vad jag gjort.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - ÄTIT 20 GGR MINDRE PÅ MAX :D
18. Hur tillbringar du julen? - Hetsätning av godis och jobb.
19. Var du kär i år? - Jaa, ÄR! ♥
20. Favoritprogram på TV - Kött och blod och varprogram.
21. Bästa stället du var på/i - KOmmer inte ihåg vad det hette, men det var en silvergruva.
22. Största musikaliska upptäckten? - ??
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Ett lattevisp.
25. Något du önskade dig men inte fick? - Tror inte det
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Var hemma.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Jepp, men det är något jag inte skriver om här
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Helt vanlig lite gnällig.
29. Vad fick dig att må bra? - Pojkvännen, vännerna och stickningen :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - PETTER!
31. Vem saknade du? - Mamma
32. Den/De bästa nya personen/personer du träffade? - Micke.

2 kommentarer:

  1. Shit, du fyller ju 30 i år Sofia!!!1

    SvaraRadera
  2. Silvbergs Gruva va dä! (Dödsgruvan kanske nån du känner skulle sagt hehe)

    SvaraRadera