fredag 7 januari 2011

Intervjuhuhuuuu.

I dag åkte jag till Falun och visade upp min bästa sida.=)
Var på arbetsintervju, och det kändes bra. Vågar jag hoppas på att det gick vägen?
Hoppas hoppas hoppas. Sjulle vara så himla skönt att få en fast tjänst igen.

När jag kom hem ringde min hyresvärd och berättade att varmvattenberedaren gått sönder, så nu kan jag inte duscha längre....suck! Kallvattnet i köket har frysit också=) Det går bra nu!
Inte förräns nästa vecka kommer en ny varmvattensberedare..

Har nyss klämt i mig semla nr två för i år. Gött.
Den var jag värd.
Ikväll tänkte jag och Mr loveface äta lite gott och mysa.=) Förmodligen kommer det sluta med att vi slänger i oss maten på 5 minuter sen kraschar vi ner oss i soffan och sitter framför varsin dator, det är så vi jobbar. Fredagsfucking mys!

1 kommentar: