tisdag 4 januari 2011

Gubbsport.

Bowling är en satans gubbsport, fy vilket skit.
Micke vann, med ren och skär tur. Jag lyckades såklart få ett ovalt klot och banan var sne... Jävla skitsport!!!!

Har nyss avnjutit årets första semla och suget efter fler bet sig genast fast i mina celler. Guuuud vad gott det är.

Snart ska vi (Micke) laga mat, kyckling, potatisklyftor och tzatsiki, med stekta grönsaker till, även fast jag känenr mig mätt på semlan så längtar jag ändå tills jag får äta igen=)
Vägde mig i dag och julen har faktiskt inte satt sina spår=) Skönt!! Det var bara lite menskilon som gav 2 extra kilo på vågen förra veckan, Tjohooooo....

Ja nä.... har inget annat att skriva.
Jag hatar bowlig och äter, så är läget nu.

1 kommentar:

  1. Sv: tack tack va snäll du är ! Men du är precis lika bra som ja med kameran om inte tusan gånger bättre !
    haha du och dina semlor ! :SD

    SvaraRadera