söndag 16 januari 2011

Great.

Ätit köttbullsmackor, druckit 4(6 jag ljuger för att det ska låta bättre) koppar kaffe, diskat, har en tvätt i maskinen, sängen är bäddad och katterna nöjda.
Bra start på dagen.
Snart ska vi åka till mormor, ska ta en kamp med Kelda. Dags för kloklippning=)

I morgon är första dagen på mitt nya jobb! MITT JOBB!! Känns spännande och roligt.
Sån lättnad att få ett fast jobb igen.

I går fick jag äntligen varmvatten igen... skönt att få duscha hemma=) Vatten är så sjukt underskattat. Man blir verkligen handikappad utan varmvatten.

Jag mår himla bra just nu.. Glad och lycklig. Lugn och trygg.
Äntligen. Rätt åt mig.

Varje dag är en dag närmare våren!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Du är tamefan det underbaraste som går i ett par snegådda snowjoggings. Fucking love you!!

    SvaraRadera
  2. Bäst att svara på kommentaren så man inte får skäll=) Fucking love you..jag tror mig veta vem du ä, danskungen.

    SvaraRadera