onsdag 1 december 2010

fan vad drygt.

Sitter hemma hos Mickes far, han gör sig redo för sin tio dagar på sjön.
Fan vad tråkigt att han ska åka nu igen.
Hum.... BOOOORING!
Vi har haft 10 sjukt mysiga dagar med mycket skratt och joll. En Ullaredsresa, pepparkaksbak, en utekväll, massa god mat, pyntning av lilla stugan och påhälsning av släkt och vänner=)
Nu ska jag hinna ikapp med stickningen igen! Och så hoppas jag på massa jobb nu när han är borta, jag hoppas att mina vänner är redo att få höra på en del "hatmeningar" om båtjävlar. Jag hoppas på glögg och lussebullar och inte så jäkla kallt ute.
Kommer bli bra.
Fattar ni vilken prövning det här är för mig, jag är ju inte känd för att vara känslolös och trygg och med en tillit stor som Petter är grym..
Nopp här är en krockad svartsjuk liten donna. Jora men jag har en kille som jobbar på en "knullkontainer" Bra! Skönt. Klarar du det här Fia, klarar du fan allt=)
Tillit, tillit, tillit!!!!

FUCK IT!

I dag ska jag åka till Mormor, klippa Keldas klor och sätta upp julslingan åt mormor, det är alltid, varje år en jävla procedur och slutar ALLTID med att båda blir sura. Jävla julpynt.
Ska på en promenad med fina vovven och kanske ut och rasta mormor på någon affär, så hon får komma ut lite. Älskade lilla mormor.
Sen åker jag raka vägen till Linda och gnäller av mig hur kallt det är och hur tråkigt det är att Micke har åkt. Kommer nog gnälla på att kaffet är för kallt och att jag fryser om fötterna också. Jag HATAR vintern.

Sacha är i något löp och är sjukt jobbig mot Lovis, stackarn hon är gamal och bara vill chilla och mysa. Då ska lillfnasket "rida" på henne! Gissa om dom bråkade i morse. Och jag skriker lika högt varje gång. tror ni dom bryr sig? NEJ! Så klart inte=)

Lördag eftermiddag inställer jag mig hos grannen som den Nanny man är, ska vakta hundarana och hänga med ungarna när dom är borta. det ska bli intressant. det kommmer gå bra, jag är grym.
En till hund som dom ska ha väntar på att sina valpar ska komma, så kanske får man agera barnmorska också. Valparna dom har nu är 2 veckor och har öppnat ögonen, shit. Jag får inte fasta vid dom och glömma bort barnen=) Valpar är så sjukt söta, det rycker och sliter i livmorden när man ser dom. Voffsi.
Modersinstinkt?

Nu ska jag köra och dumpa av Micke vid tåget.
Ha en bra dag mina vänner.
Kom och ta hand om mig nu. Kom på Fika!

1 kommentar: