onsdag 1 december 2010

Ny.

Jahapp, nura?

Här sitter jag, nyklippt. Linda toppade mitt slitna hår, 1,5cm åkte av....känner mig skallig nu=) Jag har nyss ätit och duschat och myskläderna är på, väntar på glöggen på spisen som ska bli het. När den är klar ska jag krypa upp i soffan och sticka bort några timmar.
Stickelistick.
Hjortronglögg är så sjukt gott. Pröva!

Borde diska, gör det i morgon.

Sacha är helt understimmulerad här hemma, det är väl för kallt att vara ute och härja. Hon är helt rabiat... mmmmm jag vet jag kan så mycket svåra ord.
Hon spribger runt och bråkar, river och slite i allt, en ljuslinga är redan paj.
Tur att hon är söt.

Undrar om man ska lacka naglarna... människor svälter i världen och jag vill shoppa.
Mmmm... Galet.

2 kommentarer:

  1. Jaaa du blev nästan skallig faktiskt, tur att du klär i kort hår. Allt klär en skönhet vet du väl(l). Värmande kramar "frissan"

    SvaraRadera