lördag 4 december 2010

Mardrömmar.

Åh, jävla fucking mardrömmar.
Jag hatar dom.
Hur kan det bli så verkligt??
Ja, fy fan vad glalet.
Men men... äckliga känslorna försvann när jag kom in i köket och min fina röda blommbukett står där=) Yes!

Mmm....Fy vad det snöade i går.
Jag tänker på alla hemlösa.
Julen 04 träffade inte jag min mamma, hon var dålig då.
Min mamma hade ingenstans att bo.
Hon var hemlös.
Hemlös runt juletider.
Julen som är ren och skär ångest för många, men att gå ute i kylan och titta in genom vackra julfönster skulle få också mig att sätta en kanyl i armvecket.
Älskade mor.
Jag kunde inte hjälpa dig. Jag fick aldrig säga godjul ens...
FAN!
Jag hoppas att du inte var ensam, jag ber till gud att du fick vara inomhus. Att du fick lite julmat någonstans...
Helvete vad det gör ont.
Jag saknar dig så.

I morgon är det 2:a advent.
Jag verkligen HATAR det.
Alla ser så lyckliga ut.
Jag vill att du ska vara med. Jag vill att du ska komma och titta hur jul fint jag har det, jag vill ha dig sittandes i soffan och gnälla på katterna(höra dig säga att jag ska slänga ut dom), jag vill krama dig och få känna din doft. Få höra dina skämt en gång till, få be dig att sänka rösten när du talar för att du alltid småskriker=)Och nej mamma, du får inte röka inne.

Det har gått 5 år sedan du dog, och jag håller fan på att grinar ihjäl mig nu. När ska det lätta? Jävla knulljuls helvete!
Du var så himla härlig mamma.. Och jag saknar dig något vansinnnigt.
Det är en jobbig dag i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar