torsdag 9 december 2010

Väntar och väntar.

Sådär ja, då har man ätit. Fylld färsk pasta med pastasås=) Gottit.
Jag har även rensat ur garderoben och tvättat en maskin.
Jag är så huslig=) Ett frumatrial faktiskt.

Nu ska jag hämta symaskinen och sy lite. Har ett projekt på gång.

Väntar fortfarande på att mina kort ska komma som jag har på framkallning. att allt ska ta sån tid! Jag blir tokig.

I dag har jag jobbat. Har jobbat mycket nu faktiskt, ska jobba i morgon också.
Känns skönt att få lite rutiner på dagarna och inte sova bort hala dagen. Men det är så jobbigt att gå upp på morgonen. Men det ska väl bli bättre det med.

I morgon ska jag ut och svänga mina lurrviga med Sarah, det ser jag fram i mot. Kanske ska vi kika in nya stället. Vad säger du om det Sarah?

Och på lördag kommer min sailor hem. Då blir det mysa!!!

Nä, en kopp kaffe och en gäng situps och armhävningar, sen syjunta för denna fröken.

Citronte smakar en aning diskvatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar