lördag 4 december 2010

Nanny.

Då ska jag snart gå in till grannarna och vara barnvakt.
Har haft en jobbig dag i dag med massa hjärnknulleri. Men nu känns det bättre.
Sitter och pimplar i mig massa kaffe nu.
Hämtade Linda på klubben i förmiddags för vi skulle gå en sväng på kupolen. Hon var sjukt laddad för det=) Mohahaha....!
Har köpt två julklappar=) En av dom var till mig.

Provade lindas kamera i dag igen. Alltså jag är sååå avundsjuk. Jag måste ha en sån. MÅSTE! 7000pix. Ska åka över till Danmark en sväng bara=)
Så sjukt snygga bilder blev det. Jag hatar min kamera nu. Och tänker vägra ta en enda bild till med den. DEN ÄR DÅLIG! (i jämförelse med Lindas)
Eller den duger väl men inte för mig längre.
Jag säljer den för 2500 kr om någon vill ha den.

I morgon ska jag upp i ottan och jobba, bra med lite OB.

Nu är det bara sju dagar kvar tills Micke komemr hem.
7dagar, vilken käftsmäll=)

Ha en mysig lördag.
Var rädda om varandra.
Och kör fint, HALT ute!

1 kommentar:

  1. Den som väntar på något kul , väntar aldrig för länge! Du står ut :D snart kommer tomten vet du och då får nog Sofia massor av paket , för hon är så himla snäll ! Tomten är nog stolt över dig för att du en sån stark tjej ..
    // lill-sis

    SvaraRadera