söndag 19 december 2010

Snöar det något då?

Joooo!!
Ojoj...

I dag ska jag köpa klart dom sista julklapparna... Mmmm måste det.
Tänkte glögga lite här i kväll men det känns sju sjukt onödigt att någon ska ut med bilen och halka hit... Dont do it! Stanna hemma!

Pratade med Ullis i går, hon har julklappar till mig! Jag måste dit och hälsa på=) =)
KET!!!!
I Miss min pulla.

I går var vi inte nyttiga någonstans. Max och chips och ostrkrokar. Och som vanligt mår jag inte ens dåligt över det=) I like it. Ska ta ett beslut om jag ska äta upp det sista i påsarna eller om jag ska slänga det och vara nyttig.

Ja nu är det bara 5 dagar kvar, sen är skiten över. Skönt.

Julstämmningen kom inte i år.
Inte förra året eller förr förra heller faktiskt...

Nä en kopp kaffe till och tomtefilm på tv...
Ha en bra fjärde advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar