fredag 3 december 2010

Skön dag.

Jag tog mitt förnuft till fånga och tog mig en liten vinterpromenad. Var ute i si så där 15 minuter sen höll jag på att frysa ihjäl.
Gick in och åt i stället=)
Sen har jag letat och letat och LETAT efter en sak. Jag hatar mig själv för att jag lägger undan saker. Till slut hittade jag det jag letade efter, det låg på ett ställe jag säkert hade tittat tre gånger på=) Skjut mig!

Har nyss slagit ner röven i soffan, har faktiskt dansat lite och kört lite mage igen.
Jag har tagit ett beslut om att jag ska sluta äta choklad... Mmmm det är sant. Så från och med nu äter jag inte choklad längre!! Där med basta!
Godis får jag äta, och råkar det vara lösgodis med lite choklad i som inte syns på utsidan är det helt okej.

Lindis kom förbi på en kopp kaffe i dag=) Me like. Hon är så söt lilla Linda.

I morgon ska jag valla en bakfull Linda på Kupolen, sen ska jag inställa mig hos grannarna på eftermiddagen. Jag ska dra mitt strå till stacken för grannsämjan=) Ser faktiskt fram i mot det. Ska bli kul att testa sig själv. 4 barn och 9 hundar och ev en valpning.
Halv åtta på söndag ska jag vara på jobbet och dansa av 8 timmar.
Gode gud gör så att ingen vill ut och gå promenad i kylan, jag fixar inte det. AMEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar