tisdag 7 december 2010

Tjocka fingrar.

I förrgår hade jag Ödemben, i dag har jag prinskorvsfingrar. Vackert.

Sitter med en ljuvlig kopp morgonkaffe. Jag skulle dö utan morgonkaffe.
Eller snarare, någon skulle dö utan mitt morgonkaffe=) Haha.
Nu sitter jag här och planerar dagen. Jag ska åka till mormor i alla fall.
Jag ska byta sängläder, tvätta och duscha. Noterar ni??
Det får räcka för i dag. man ska ju inte slita ut sig=)

10 minus ute i dag. Och stålade solsken. Sjukt vackert. Undrar om man ska ta med sig kameran och ta lite vinterbilder kanske... skulle haft Lindas kamera. Hon hämtade den i går.... Åh...

Igår framkallade jag lite kort. Jag vill att dom ska komma nu. Varför ska allting ta så lång tid? Jag tror det är min läxa här i livet. Att lära mig vänta.
För jag tycker att man väntar jämt på något. Jämt, jämt, jämt!!
Ofta får jag höra "Du måste ha tålamod Sofia"

Ja, när kaffet slut, nu blir det dusch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar