fredag 3 december 2010

Jag köpte verkligen sylta!

I går var jag och fikade. Man kunde välja kardemumma mjölk att ha i. Satan vad det var gott, det riktigt knullade i munnen.
Jag måste ha sån mjölk här hemma... hur gör man? Finns det att köpa??

Det bästa med att Micke åker till sjöss är att jag kan skylla mitt frosseribetende på tröstätning.
Alltså jag kan äta jag. Jag kan vräka i mig och inte ens ha ångest för det.
Jag tycker att äta är fan det bästa som finns!
Men i går blev jag nästan lite rädd för mig själv.
Då gick jag hela dagen på jobbet och längtade efter sylta, potatis, röbetsallad och rödkål... hur svängt är inte det. Allt detta finns i mitt kylskåp nu=)
I love it.
Önskar nån kunde komma hit och laga det åt mig bara...

För att väga upp mitt frosserisnack så vill jag berätta att jag köpte clementiner (sjukt nyttigt) och salta pinnar (inte så tjockisfarligt) i går, och så dansade jag lite i går och drog av ett par situps.

Ni måste prova kaffe med kardemummamjölk i ....

I dag är det fredag och jag är ledig hela dagen.. Det är fest på klubben i kväll... vi får se om jag åker dit...
Nu är det 11 minus ute.... i går var det över 20 minus.... jag var självmordsbenägen då.
Jag ska sticka i dag, tvätta lite och ......ja? Vad?

Jag längtar efter Sarah.....vi har inte träffas på skiitlänge.
LÄngtar efter Lisa.... vi har inte heller hoookat upp på aslänge.
Sanna med...åh!!!!!

Och så längtar jag Efter min sjöman.

2 kommentarer:

  1. Längtar efter dig me =)
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Tjo!
    Brukar ha i kardemumma direkt i kaffepulvret i bryggaren. Även kanel, det är favoriten!!
    Kör med det istället då behöver du inte krångla med nån speciell mjölk.
    Kanel är bäst!!!!

    Therese fes!

    SvaraRadera