onsdag 22 december 2010

Sista dödsrycket.

Vi är sånna hycklare
Båda hatar julen men båda ler och ser glada ut.
Pepparkaksbak,julpynt, lussekattsbak, julkortsskickning, julgodisbak, griljerin av skinka. Vi har verkligen försökt! Vi har lovat varandra att nästa år åker vi bort över jul.

Alltså nu är det inte många dagar kvar, stå ut Fia...
Snart är julen över....PjO.

I går var jag och min MIKe till Lindis och lämnade paket och fick julmacka=) Världens bästa Linda. Sen åkte vi till Ullis och lämnade paket och fick Tårta! Mmmm... jag fick med mig fem paket hem.. som jag inte får öppna förräns på julafton! Åh... Spännande!

I dag ska det sista julbestyren göras klara. Sen på eftermiddagen ska jag hämta upp syster och åka till tanten och äta..
I morgon börjar min jobbhelg.
Livet leker! HAha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar