söndag 12 december 2010

Lucia i morgon

I går kom micke hem från båten. Han hade med sig presenter till mig! Åh ett jätte fint halsband och en ring. Just dom jag ville ha=)
Ändå lite värt att vara sjöänka.

I dag har vi varit hem till hans far och mor sen har vi bakat lussebullar, eller faktiskt på riktigt kan jag ta åt mig hela äran på dom, för jag gjorde dom mendans han lagade mat. Thaigryta och potatisgratäng. Så gott!
Bullarna blev brända och smakade endast jäst. Bra i köket jag. en riktig bullmamma=)
Hahaha... nä nu lägger jag ner att ens försöka.

I morgon ska jag sluta röka. Mmmm... gör ett nytt försök. Fan någon gång ska det väl gå. KOmmer vara ärlig och dela med mig om min vansinnesfärd i "slutarökatiden".
15 år av att dra i sig skiten får väl ändå räcka, nu kan jag det där och jag känner mig allt annat än tuff nu när jag köper ett paket cigg.
Jag var sjukt häfftig när jag började röka men nu är jag inte lika cool.

I morgon ska jag på dejt med arbetsförmedlingen... att kliva in där är inte kul. Jag känner mig misslyckad inanför potarna i den byggnaden.
Ge mig ett jobb, ett fast bra jobb! Gärna med bra lön och snälla arbetskompisar.

Lilla fansket har varit lite sjuk, då hon kräks massa... dags för avmasking igen kanske...??
Lovan mår bra och njuter över att slippa gå ut i kylan.

Jag mår också bra. Lite hit och dit och upp och ner....Lite julångest och prestationsångest.... allt är som vanligt.

Ha en mysig lucia i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar