måndag 6 december 2010

Måndag

Valparna som är två veckor nu... galet fina.


Måndag...ny vecka...nya händelser på Facebook. Det som hände i går kommer aldrig att hända igen...
Förra veckan har passerats och är snart bortglömd.

Det enda jag har planerat i dag är att jag ska gå över till grannen och släppa ut hundarna runt halv tolv.
Sen ska jag krusa håret och prova mitt nya smink...=)
Slå in en julklapp.

Fnasket ligger kvar i sängen hon...hon har varit ute nästan hela natten så nu på morgonen kröp hon upp i sängen och la sig bredvid mig. Hon tänker ta sovmorgon verkar det som.
Vad skulle jag göra utan mina fina katter.


Jaha, nu ringde dom, nu ska jag jobba ikväll=)

1 kommentar:

  1. ååå fnasket värmer upp min plats tills jag kommer hem :D vilken av hundarna var vår?? ;) loves!!

    SvaraRadera