torsdag 30 december 2010

Snart slut. Snart ny början.

Året 2010 har varit ett år fullt av beslut.
Har jag gjort rätt beslut? Ja, jag tror det.
Jag mår i alla fall mycket bättre.
Förra året, på julafton drack jag näringsdryck för att jag inte kunde äta.
Pga inre stress. Jag vägde 46 kilo. Blev sjukskriven.
Jag klarade inte av att arbeta på det jobbet som jag älskade mest, väldens bästa arbetskolegor fick jag säga hejdå åt.
Mitt älskade hus valde jag att hyra ut för att jag inte hade något som höll mig kvar där. Jag längtar så efter mitt hus.
Jag flyttade till Borlänge igen, från ett stort hus på 5 rum och kök, en stor gård till en pytte liten stuga på landet.
Här hade jag nu månader av kurereing och läkning av själen. Sommaren var inte kul.
Hösten blev riktigt rolig, men mycket festande med mina bästaste Linda och Sarah.
Jag började gå upp i vikt med rasande fart=) Jag började må bra. Mycket tack vare Linda och Sarah. Tack brudar.
En dag på senhösten träffade jag mannen i mitt liv. Mike.
Ett beslut fick jag ta om, jag hade ju bestämt mig för att vara singel Läääänge.
Nu vill jag aldrig mer vara själv, han är underbar.

Så massa beslut ledde till en halfet, lycklig, kär tjej med underbara vänner.
Bra beslut.
Jag älskar, ÄLSKAR, älskar mitt liv just i dag.
Och jag tror att nästa året kommer bli mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar