lördag 17 december 2011

Bråk, stress och sömnbrist.



Jag och Micke har bråkat.
Jo ni. Huset i LÅngshyttan skakade av rädsla.

I huset står två krigare med varsina åsikter, två olika personligheter med två staka viljor som ska samsas under samma tak. Och båda slåss med näbbar och klor för att få rätt. Två vrångkukar! Två egoister! Två fjantar!
Jag tycker att jag har rätt och Micke tycker att han har rätt.
Åh... varför kan han inte bara låta mig vinna...
Men nej nej!
Jag och Micke är sämst på att bråka. Ändå så gör vi det ganska ofta=)
Vi tänker nog "det man inte är bra på ska man lära sig"

Idiotiskt.

Bråket fick en annorlunda vändning..
Vi somnade mitt i bråket. Båda två. Och vaknade sams och hungriga.
=)
JO mat har en stor plats i våra hjärtan.
Så bråket bara tog slut och vi åkte hand i hand till ICA och köpte tacos, chips och dipp och godis... så hyrde vi två filmer.

Konstigt.

Det är sjukt ovärt att bråka. Men så himla värt att bli sams.

Bjuder du upp till dans så dansar jag gärna med, och bjuder du upp till kamp så sätter jag på mig min pansarutrustning så slåss jag för mitt liv.
Kom igen bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar