måndag 19 december 2011

Pysslade

Jag fortsätter mitt pysslande i dag.
Jag tycker det är himla roligt.
I dag ska jag, spruta saker och väva!!!!!!

På morgonen så bokade jag tid för att få min bil lagad, det blir i morgon halv 10=) Skönt.
Så har jag beställt pellets i dag också. Kanske kommer den lagom till jul=)
Så idag ska jag köpa en lott, skulle sitta fint att vinna lite pengar nu=) Så mycket kostnader hela tiden!

Sarri kom in med hela buken full med snöklumpar... hihi... han satt och försökte få bort dom läääänge... nu ligger båda katterna i soffan och sover sött.
Dom är så fina Helt oberörda av julstressen..
Jag kan titta på dom och känna att jag är nog ändå en ganska bra matte.. dom verkar ha det bra här. Dom är snälla, friska och glada.
Och lite nagellack, lite jenkadans och en tröja ibland stärker nog bara deras självförtroende=)

En i varsin ända av soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar