onsdag 21 december 2011

ingenting gjort.

Igår var det en riktig slappardag. Jag gjorde baske mig ingenting på hela dagen. Jag var så trött och slut.
Så i dag måste jag ta tag i lite saker.
Jag måste tvätta, diska och damsuga. Så vill jag byta sängkläder om jag hinner... mysigt med renbäddat till jul..

Klockn 13 ska jag lämna in bilen på lagning....avbokade tiden i går för (jag eller Annie)kom på ett ställe där dom kanske är lite billigare.
Så klockan 13 så hoppas jag att dom kan laga mina vindrutetorkare.
Går det så styr jag mot Borlänge...

Jag mår lite illa och har gjort det i flera dagar nu... inte spyilla... men lite illa.. himla jobbigt. Och i dag har jag ont i knoppen också...

Gud vad fint det är ute nu... vitt och fint..
Man skulle haft en skoter.



HA EN BRA DAG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar