torsdag 15 december 2011

Godmorgon.

Hej på er.
Idag är en riktigt mysig morgon.
Kaffe i koppen, Lovis ligger här bredvid, tända ljus och mys och "måbra" känsla i koppen=)
Igår spacklade jag ett rum så i dag ska jag slipa och måla om det!!
I morgon ska jag till Borlänge och köpa klart julklappar.... sen på kvällen ska jag på julbord med jobbet! Gud så gott!

I natt vaknade jag klockan 2 och hade så himla ont i höfterna... verkligen jätte ont... jag gick in och la mig i gästsängen som är mjukare och jag lyckades somna om... men vaknade hela tiden pga att det gjorde så ont. Nu har det gått över=)
Jag får sluta träna så hårt.....tsss....=)Hihi...

Tänkte ta upp problemet med Lovis klo...
Hon har en lång kvar som är på väg in i trampdynan... hon blir arg som ett bi så fort jag försöker klippa den... jag försökte fila klon i går men det gick baske mig inte..
I dag tänkte jag prova med en tång... en liten tång som jag hade när jag höll på med silvertråd och gjorde smycken...
Fan att hon ska vara så himla envis...

Fil och flingor och sen ladda för målarfärgen=)
Ha en bra dag.
I will.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar