lördag 10 december 2011

Muck.

Åh!
Så där ja, nu ska jag bara bara hemma och baka klart bäbisen.
Inget mera jobb för mig på ett långt tag framöver.
Jobb kommer det nog bli men inget jobb jag får betalt för då=)
Kommer inte behöva sätta mig en en kall bil för att fara ut på halkiga vintevägar.

Jag älskar det.
Nu ska jag gå naken hela dagarna. Inga hemska byxor som spänner och klämmer. Magen ska få vara fri. Mina ödemben ska få dallra fritt. Kärringpattarna kommer jag dock stänga in i någon snygg top från dollarstore.

Jag ska städa och sticka och dricka juice dagarna i ända.
Ta sovmorgon, förmiddagslur och eftermiddagslur...
Det kommer nog bli en del ätande också.=)

Jag hoppas att jag får fortsätta må bra och inte få allt för ont i kroppen.

Härliga känsla.
Trevlig helg på er.

GLAAAAAD.... lättad.... hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar