torsdag 29 december 2011

En liten tjocksmock=)

Idag var vi till barnmorskan igen. Allt var bra med prover och blodtryck, hjärtljud på lillen=)
Skönt.
Jag hade inte gått upp så mycket men bäbis har nog ätit mycket julmat för han låg lite över i sin kurva nu... =)

Jag har varit duktig i dag och städat och gjort fint i pysselrummet.

Nu på kvällen kom Helena hit. Vi bjöd på mat, kaffe och glass=) Mycket trevlig kväll.

I morse hoppade båda katterna upp i min säng och mös med mig lite på morgonen. Åh.. det är det bästa. Kattmys=) Efter ett tag märkte Lovis att Sasha var där, då blev hon sur och drog.. Sacha började bita på mobilen och ville busa.. myset tag snabbt slut och det var lika bra att gå upp och utfodra bäbis och mig.

Det regnar ute... förra året vad det över 20 grader kallt...

Hoppas alla mår bra där ute.

Kram kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar