onsdag 21 december 2011

Pajasbil

Vad less jag blir.
Var in och skulle få min bil lagad.
Men nej nej... dom hade inte delen hemma och det skulle kosta 4000kr att få bilen lagad.
4000kr... vem har dom pengarna över liksom, och speciellt tider som nu?
Ja, nä jag får återkomma efter jul...

Just nu så känner jag mig less på allting.
Allt är ett mörker.
Utgifter hit och dit. Pengar som inte räcker till.
Kan inte andas om jag böjer mig framåt.
När jag går känns det som något sticker upp en kniv i muttan på mig och vrider om.
Känner mig stor och tung och ful.
Kan inte sova för det gör ont i ryggen, somnar jag så vaknar jag för att jag måste upp och kissa eller av att Micke snarkar.
Jag har flyttat in i gästrummet nu. Mjukare säng där.

Nej usch..
God jul för fan så hörs vi efter nyår!

2 kommentarer: