måndag 26 december 2011

Klon borta!!!

Yes!!
efter ett gäng taffliga försök att få bort klon fån lovs, som är så lång att den växt in i trampdynan åkte den bort i går!
Vilken lättnad.
Annie kom på besök i går innan jobbet. Hon hade en fin stor julgrupp med sig.=)
Lovis är min akilleshäl... mår inte hon bra mår inte jag bra. Hennes långa klo har nog plågat mig mer än henne..
Jag rågade Annie om hon ville försöka få klippa den åt mig. För jag bara fegar ut när jag ser att lovis blir arg..
Lovis verkar inte ha haft ont av den. Hon har inte haltat eller så. Men När Annie klippt bort 1 cm! av klon så såg man ett litet sår i trampdynan. Jag har aldrig sett Lovis så arg förut. Fast det gick väldigt snabbt som tur var.

Dåligt kort men man ser ett litet sår där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar