torsdag 15 december 2011

Duktig jag

Igår målade jag klart ett rum..ska bli spännande att få se hur det blev. Det hann börja skymma i går innan det blev klart så i dag när solen går upp få jag se resultatet.
Himla duktig jag. Lila väggar blev krämvita väggar=)
Hudfärgad hud blev krämfärgad hud. Brunt hår blev krämfärgat hår=)

Nu ska jag bara försöka få rummet fint. Det ska ju bli ett combo rum med gästrum/kontor. Fick ett väggord av en gammal arbetskompis från när jag jobbade med missbrukare. Som ett minne sa han. Ett väggord med sinnesrobönen... Jag tycker den bönen är så fin.
Så den ska jag sätta upp på väggen i det nymålade rummet=)

Den lyder som följer.
Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
mod att förändra det jag kan,
och förstånd att inse skillnaden.


Idag är det shopping och julbord som står på schemat.
Ha en bra dag.
Det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar