söndag 18 december 2011

Pysselverkstad.

Idag har vi grejsat med julklappar... slagit in massa paket.
Åh jag vill ge dela ut dom nu=)
Jag och Sanna bytte paket i fredags... men i dag hittade jag ett till som var till henne=)
köpte helvita pappersförvaringar på IKEA som jag sprytade dalahästar på. Dom blev så fina.

Micke gjorde en tavla.

Micke ser på fotboll och jag lagar mat. Ris och köttfärssås. Mums.

Jag kom på för en timme sen att jag fortfarande går i nattlinne... hihi.
Är det söndag så är det!!
Micke har tagit av sig sitt nattlinne=)

I morgon ska jag ringa och fixa en tid åt mina vindrutetorkare, så att jag får dom lagade. Det kommer antagligen bli en dyr historia. Jävla skit.
Men sen när bilen är pigg och kry igen så ska jag ta mig till Borlänge och handla klart det sista.

Sacha åt pepparkakor i dag... sen dess har hon fisit jätte illa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar