måndag 5 december 2011

måndag,

Jag vaknade så smart i dag.
Som en klok Fia.
Ibland vaknar man ledsen ibland glad och som i dag klok.=)

Jag går in på sista arbetsveckan nu, sen ska jag bara vara hemma och baka bäbis.
2 månader!
Jag trodde att jag skulle kunna jobba längre. Nu vet jag inte hur jag ska klara av sista veckan=)
Jag är orörlig, stor, känner mig som en valross. Och jag får ont och det spänner och sliter. Och humöret driver mig till vansinne. Jag känner inte igen mig själv.
Det är ett jävla gnäll på mig här hemma. Stackars Micke, men det är ju ända hans fel=) Och det är inte lätt att vara gravid.
Så jag hoppas att sista veckan kommer gå bra.

Jag ska försöka att vara lite gladare, lite snällare, lite mer positiv...
Just nu är jag en riktigt surfitta en riktig subba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar