onsdag 14 december 2011

Green eye

Godmorgon.
Sitter och dricker morgonkaffe och planerar min lediga dag.
Jag ska göra klart med lite julklappar. Damsuga. Tvätta. Kanske väva lite. Så måste jag slå om iite julklappar för lillkatten har rivit upp dom.... åh! Jag ska försöka att INTE börja sticka i alla fall för då blir inget annat gjort=)
Dom här började jag med i går.

Jag och Lovis ska ha lite "tjejtid" i dag också. Vi har ett problem.
I och med att Lovis harblivit lite äldre och tröttare så klarar hon tydligen inte av själv längre att fixa sina naglar. Dom är för tok för långa och det låter som hon har klackskor på sig när hon går.
Jag får klippa några klor i tagen sen blir hon SKITSUR och rivs och bits... Och Lovis biter för att DÖDA!
Alla tips är jätte välkomna.
Tänkte prove med att fila klorna i dag... hon har några klor som är så långa att dom nästan går in i trampdynana... =( Hon verkar inte ha ont av det med det gör ont i "fiahjärtat" ändå.


Gröna ögon va=)


Mina vindrutetorkare har pajat igen så jag kan inte åka någonstans i fall det blir slask och rusk... men jag vill jätte gärna ha besök om någon vill komma!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar