fredag 2 mars 2012

Att älska

när du krampaktigt håller mitt finger väcks känslor i mig jag inte trodde fanns. Jag älskar dig oändligt. Det gör fysiskt ont i min kropp av kärlek till dig. Mina lungor snörps åt och det gör nästan ont att andas.
Du är fantastisk! Så vacker. Så oförstörd och ren.
Det finns inget i världen som kan få mig att sluta älska dig och jag kommer göra allt som står i min makt för att göra så du har det lungt och tryggt och bra.
Du är mitt allt, mitt kött och blod.

Min underbara son.


4 kommentarer:

  1. Känner igen den känslan, man älskar dom oavsett vad som händer....
    Puss o Kram på er alla tre..
    Farmor, mamma o sväris..

    SvaraRadera
  2. jag blir berörd av dina ord.... kram från anna

    SvaraRadera
  3. Man blir verkligen berörd av dej.du är så fin o vacker.så go o vill eran son allt gott
    i världen. kram f Kerstin

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara <3<3<3

    SvaraRadera