onsdag 28 mars 2012

Behöver en byrå.+jobb besök.

Fick massa kläder av Jenny, en hel kasse=) Ska försöka ta mig till någon loppis och försöka hitta en fin, man kan ju alltid måla om...
Eller är det någon som har en byrå ståendes som ni vill bli av med? Så köper jag göra den för en billig peng.

Som sagt Jenny var här på besök och det var så himla kul att se henne=) Hon är gravid och var skitsnygg som vanligt.


I morgon ska jag åka till jobbet och hälsa på. Jag förväntar mig såklart ljubelrop och applåder och att röda mattan rullats fram.
Det ser jag fram i mot.
Jag ska visa upp ... Min son=) Whohoooo... Tror inte det duger med att bara jag kommer. Det duger aldrig längre med "bara mig" nej nej..


Hoppas Franke inte är så knölig i magen i morgon så han visar upp sig från sin bästa sida=) Idag tycker han inte om sin mage.

Vi var till doktorn i går. Hans blåsljud på hjärtat var BORTA!!!!!
Han hade vuxit nästan 2 cm på en vecka och gått upp 300 gram.=) Vad har jag i tuttarna. Steroider?? =) Bra att han växer som han ska.
Nu är han 57cm lång och väger strax över 5kilo.
Bra va..=)

Men nu är det blöjbyte igen... få se nu, för cirka 10 gången i dag=)

1 kommentar:

  1. Jenny Rehnqvist28 mars 2012 kl. 06:25

    Det var jätteskoj att träffa dig med!! Och lilla Frank såklart :) Sötbebis!!!
    Nu måste vi ses snart igen ellerhur? Tycker du måste tänka om i det där med att börja jobba till hösten.... ;) vill ju ha ngn att umgås med i höst och vinter... Oh tack för att du tycker jag är snygg, känner mig allt annat än det just nu, Hahaha... Kram på er!

    SvaraRadera