onsdag 7 mars 2012

Gullig?


Jag är inte gullig längre.
Var på toa, tvättade händerna och tittade upp rakt in i ett fult fuckface. Min spegelbild.
Hualiggen.
Inte konstigt att ingen smeker mig på kinden längre. Inte konstigt att ingen tycker jag är söt eller gullig längre. Jag ser ut som fan.
Med påsar under ögonen och ärrigt ansikte. Men en liten dubbelhaka som har hakat sig kvar sen graviditeten. Ett skatbo till hår som behöver färgas.

Nej, på med vita kläder så jag ser så där fräsh och oskulldsfull ut. Lite smink och klämma i mig ett par för taita jeans kanske.

Eller ta ett till winerbröd och lägga mig i soffan och vila lite=)
Jaaaa!! Så klart!

Jag är i alla fall väldigt lycklig.

1 kommentar:

  1. Du är den snyggaste och sötaste bruden som finns!! Det har du alltid varit, men ännu snyggare och ännu sötare har du blivit tack vare Frank :)
    Och jag förstår att du är super lycklig!!
    / Sanna

    SvaraRadera