tisdag 27 mars 2012

Nattskräck

Jag har nog aldrig gillat nätter.
Jag verkligen hatar att inte kunna somna och ligga vaken.
Jag är aldrig uppe sent på kvällarna. Att vara vaken sent ger mig en olustig känsla.

Det är värst på vintern. På sommaren går det mycket lättare. Måste vara ljuset.
Och i storstäder, då går det också lättare. Tror det är att då vet jag att jag inte är själv uppe på natten. Man kan titta ut genom fönstret och se att det lyser i andra fönster.

Huum... jag är ju upp på nätterna nu, och ammar och byter blöjor..
Jag verkligen älskar när jag ser morgonsolen gå upp, när ljuset tränger in genom fönstret och när fåglarna börja kvittra utanför. Då känner jag mig inte ensam längre.
Jag gillar verkligen inte att vara vaken på nätterna...

Något jag gillar dock är sånt väder som det är ute nu.
Regn och rusk!!! I love It!!!!!!
Det är så mysigt. luften luktar gott och är lätt att andas=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar