måndag 26 mars 2012

Räcker inte till.

Tiden räcker liksom inte till.
Frank är lite knölig och bökig i dag.
Jag började ju i går med mitt lapptäcke.
Frank hade äntligen somnat i soffan, jag hann precis ta fram symaskinen och då vaknade han=)
Ja, pysslet får vänta och jag får räkna med att allt tar lite längre tid nu för tiden.
Nu ligger han nöjd och vaken här bredvid mig i soffan och verkar inte ha några som helst planer på att sova lite. Hihi..

I går märkte vi att Lovis klo har vuxit in i trampdynan igen. Hur är det möjligt att den växer så fort! Denna gång verkar den trängt sig in djupare. =(
Rackans.
Jag ringde veterinären i dag för att ev få lite lugnande utskrivet år henne. För hon blir ju helt vansinnig när vi försöker klippa den.
Hum.. Lovis är gammal, dricker mycket vatten och har gått ner lite i vikt.. så veterinären vågade inte skriva ut något lugnade innan han hade träffat henne och tagit prover på hennes njurar och kollat om hon har diabetes.... så hon tål det lugnande.
Jag tycker hon verkar må bra... hon äter, myser och ger sig på ett försök att fånga nått litet löv eller en fluga ibland.
Jag ville ju bara ha hjälp med att klippa en klo liksom och det slutade med att hon skulle ta massa prover osv.... Nu vet jag inte hur jag ska göra...
Klon måste bort i alla fall... !!
Åh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar