söndag 25 mars 2012

Vad hände?

Jag och Frank somnade i soffan igår kväll igen, tre timmar sov vi.
Vid 01.oo tiden låg vi i sängen igen. Så vaknade jag 07:20 av att Franke ville ha mat. Han har alltså sovit hela natten.. inga blöjbyten, ingen matning, bara lite snuttande..

Vi går ner och äter, frank ligger på rygg i soffan när jag går in i köket och hämtar kaffe. När jag kommer tillbaka så ligger han på sida!!!
NU går det undan..=)


I går var det en bra dag. Trots att jag hade extrem hemlängtan till Djurås och mormor och Kelda.
Mickes pappa var på besök, vi gick en promenad.

Idag är det jätte fint väder igen=) Och vi har planer på att kanske köra i gång i trädgården. Klippa ner buskar och träd. Blåser det ute i dag med???

Den 28 april så ska Micke ut på "hela huset..." han kommer sova i Blge.
Jag tänkte om någon kompis till mig kanske ville komma hit och sova över då... så kan vi ha tjejkväll=)
Prata nagelack, kattungar och se på dirty dancing=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar