onsdag 28 mars 2012

Väntar..

...på Jenny.
En tjej som jag gick behandlings assistent utbildningen med ska komma och hälsa på idag=) Kul. Vi har inte träffas på sjukt länge.
Tänk vilka kontakter som återskapas när ett barn föds.

I går började Frank le. Le på riktigt!!! Hur stort är inte det.
I natt när jag var upp och ammade och böt blöja. Jag var jätte trött.
Då tittade jag på Frank som låg bredvid mig i sängen. Då ligger han där och ler så stort, han ligger även och jollrar lite. Ah...man smälter direkt. Där låg jag lycklig och tittade på världens finaste kille.

Jag och Frank har flyttat in på kontoret på nätterna igen. Sängen är så urluggen och gammal, med en liten bredvid mig så ligger vi bättre i sängen på kontoret. Den är bättre i madrassen.

Igår var Marie hit och hälsade på. Hon väntar också smått och ska ha i juli. Jag blev att sakna den stora magen lite... fast jag vet hur tungt och jobbigt det var på slutet.

Ha en jätte bra dag gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar