lördag 24 mars 2012

I soffan


Fredagskvällen tillbringades sovandes i soffan=) Jag och frank sov tre timmar!
Vi missade big brother som vanligt.
Sen sov vi nästan hela natten. Jag vaknade dock utsövd vid 03:00 i natt men lyckades somna om.
Nu sover frank återigen i soffan. Han är det sötaste som finns.
Jag kan bara ligga och titta på honom och låta tiden passera.
Han dunkade i mina glasögon i dag, han började gråta. Åh...

Idag är det lördag. Snart ska vi spela melodikrysset och sen kommer farfar till Frank och hälsar på. Roligt.
Vad vi sen ska göra vet jag inte. Jag hoppas på att jag ska kunna färga håret.
Allt hänger liksom på Frank nu för tiden=)

Idag hade jag tänkt vinna på lotto. Så jag kan unna mig massa saker.
Jo, jag känner att i dag blir det stoorvinst.


Ha en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar