tisdag 13 mars 2012

Godmorgon.

Familjen.

Medans jag skriver detta har jag ett par sparkandes bäbisfötter mot min sida. Lillhulliganen ligger bredvid mig.
Han är så cool. Han har dock nattlinne på sig och det förstör kanske hans coola rykte=)
Eller sovpåse heter det nog.

I söndags var det panik.
Franke måste haft ett riktigt magknip. För han skrek hysteriskt i en timme. Och var helt spänd i hela kroppen. Ingenting hjälpte. Vi bar honom... sjöng för honom.. han var helt hysterisk... Han var bytt och mätt. Det var så jobbigt att se honom så arg och ledsen. Jag började grina. Så klart. Vi packade ner honom i vagnen och gick ut. Efter en minut sov han. =)
Fy vad jobbigt det var att se honom ha så ont.
jag fick dåligt samvete för vi hade ätit tacos på lördagskvällen, det kanske blev för starkt och det var därför han hade ont. INGE MERA TACOS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar