torsdag 8 mars 2012

Lång natt.

I natt valde Franke att vara vaken mycket.
Det resulterar i en trött Fia.
Men det gör inte nått. För han är ju såååå söt.

I dag kommer hemtjänsten hit.
Whohoooo...
Kriztin, Jannie och Victoria kommer på besök.
Tror inte dom skulle märka ens om jag inte var hemma, bara Franke var hemma så.
Han får så mycket dambesök.=)
Det ska bli så sjukt kul att träffa dom brudarna igen.

Jag vill lämna lite åsikter om årets big brother.
Jag vet inte om jag blivit gammal... eller vad det nu är men jag tycker att det är lite väl magstarkt för min smak.... det är ju en enda stor orgie. Och alla är ju jubelidioter. Hanna W är ju den enda roliga. Och den mest påklädda, vilket jag faktiskt inte trodde skulle ske...
I går sov jag mig igenom hela programmet. Det har aldrig hänt tidigare år. Då big brother har varit heroin.
I år är det inte bra!!!!

Dags att byta blöja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar