fredag 30 mars 2012

Godmorgon alla fina och fula!

Idag var det tänkt att jag och Frank skulle åka och hälsa på Mormor och Sofia i Djurås.
Men här sitter jag och nyser.. Jag känner mig inte sjuk på något vis bara snorig..
Men jag tänker vara hemma i dag och försöka sy lite.. och gå på långpromme i solen med Frank.
Kanske blir till Djurås i morgon i stället...

Inatt har Frank sovit bättre, vi flyttade inte in till kontoret förrän vid femtiden i morse. Jag ligger i exakt samma ställning på nätterna, det bara blir så automatiskt. Är väl rädd att kunna göra illa Frank på nått vis. Men mina höfter gör lite ont på mornarna...

Nu Ligger han bredvid mig i soffan och tittar så med sina stora blå ögon. Han ler och jollrar. Han är det vackraste jag vet.


Sacha min Sacha fyller 4 år i år.. då blir det fest! Vad ska hon få av dig?

Vackraste gumman Lovis blir också riktigt gammal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar