måndag 19 mars 2012

Sugar daddy sökes.

Jag skulle verkligen behöva en ny säng.
Glasa in min lilla veranda.
Tapetsera och måla om.
En ny soffa behövs.
Fixa till innertaket ovanför sovrummet.
Sommardäcken är slitna så dom kommer inte kunna rulla i sommar.
En gräsklippare skulle behövas inhandlas.
Och en tvättmaskin.
Och det viktigaste så behöver jag en ögonfransförlägning.

Suck suck....

Det blåser som tusan ute.. takpannorna klapprar som löständerna smattrar på farbron.
Vi borde lära oss mer av fåglarna. För vi kan inte bygga hus som står i mot blåst, men skatboet i mitt träd det står i mot ALLT! Ser helt orört ut trots snö, vid och hetta.


Frank, Frank , Frank.
Igår sov Frank ca 2 timmar på hela dagen. Det är lite.
Det var jobbigt för honom för han var SÅ TRÖTT! Han kämpade och kämpade för att hålla sig vaken. Han tänkte nog att man kan ju missa något om man somnar.
Och.... det verkar bli lika i dag.=(
Han vilar lite bredvid mig i soffan och jag hinner bara tänka tanken "va skönt för honom nu sover han" Så slår han upp sina stora blå ögon.
Han skriker inte, gnäller inte utan bara klarvaken=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar