onsdag 21 mars 2012

Jag vill bara grina..


Fy tusan vilken jobbig natt.
Franke vaknade vid 3-4 tiden... han åt, han kräktes mycket så jag fick byta nattlinne 2 gånger och han fick byta 1 gång...
Och han ville inte sova....han ville bajsa!
Han låg och tröck på och stånkande i ca:2 timmar...
När han just höll på att somna, då kom bajset!
Så då fick han lov att vakna till och upp och bytas... stackarn.
Jag var så trött.
Kände mig så dålig och ensam..

Nu ligger han här i soffan bredvid mig och är tvärnöjd=)
Och så där sjukt söt som gör att jag snabbt glömmer nattens bravader.

I dag ska jag och Frank åka till gammelmormor.
Tur att Frank gillar att åka bil, för det är ju en bit att åka.
Jag ska köpa mormor en fåtölj i födelsedagspresent. Som hon kan sitta och se på tv i. Just nu sitter hon i en stol=( Hon börjar bli klen i benen så det måste vara en som är lite högre. så hon lättare kan resa sig ur den.
Skulle vilja köpa en sån där "set up" som dom gör reklam för, men dom var för dyra.
Är det någon som har en fåtölj alternativt en skön kontorstol som står så köper jag den gärna.

Nu ska jag ta mig lite mer kaffe och äta lite frukost medans Franke är lugn.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar