lördag 14 juli 2012

Bilder från igår och tankar om i dag.

Lördag.
Idag sov vi länge. Jag fick en chock när jag tittade på klockan 09:16!!! Vi sov så länge=) Tack snälla Frank för den sömnen! Underbara unge.
Så idag blev alltig försenat... Vi gick på promenad senare, så Frank sover fortfarande i vagnen.. Vi gick upp på byn och kollade på en loppis. Jag köpte två blåa plastpallar till Franks rum. För 10 kr!! Loppis is the shit!
Sen var vi in på ICA och köpte frukost.
Sen hem.
Jag sitter och funderar på kvällen. Vi ska åka till Micke. Det är så tråkigt att vara själv på helgerna. =(
Så vi åker till pappi! Jag ska tvinga micke att vi handlar kopiöst mycket godis och chips och kanske hyr en film..
Så åker vi hem igen ikväll.. för i morgon åker vi nog till mormor och kelda en stund..

Vill ha:
Ett litet barnbord... till mina blåa pallar som jag köpte idag. Någon som har något som ligger i vägen som jag kan få köpa. Ej rosa!
Ska inreda Franks rum, och jag är SÅ DÅLIG på sånt. Har någon fler "killgrejer/möbler" liggandes så är jag intresserad av att ev köpa=) Hör med mig innan ni gör av med det vettja!=)

IGÅR.
Vilken tur att Frank vaknade just när maten kom in på golfresturangen=)
Hihi tänk att det alltid är så. Så fort jag ska äta då vaknar lillslarven.

Det blåste så mycket när vi var ute på en promenad och jag hade ingen mössa. Jag får alltid ont i huvudet om jag är ute i blåst. Tur att jag hade en extra med åt franke. Jag lånade den.
Jag var så söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar