tisdag 24 juli 2012

Resturange

Vilken häääärlig dag! lalalalalaaaaa...

Jag och Franke startade dagen med en rejäl sovmorgon. Sen åkte vi till Pappa som bjöd på lunch på sitt jobb. HamburgareTalltik. Mmmmm så gott.
Franke var pigg och glad och charmade alla med sitt fina smile.
När vi kom hem så kom Fina jätte gravida Annicka över på en fika. Så kul att träffa henne. Jag har haft en känsla att snart kommer knodden. Har tänkt galet mycket på henne i två dagar, vi får se om min känsla stämmer.
Visade henne två akupressurpunkter som sägs starta igång en förlossning.... tryck kvinna TRYCK!

Jag håller på och tvättar nu... Men ska köra i gång ett nytt vikrprojekt sen. Men sånt trams pratar jag inte om i denna blogg. Det får oss nördar läsa om i min andra blogg. http://mammamartinsson.blogspot.com




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar