lördag 28 juli 2012

Hemma.

Då har franke varit på sin första fest.
Han skötte sig jätte bra men tyckte det vr lite läskigt med så mycket fok i början.. efter en stund somnade han i vagnen... när han vaknade efter ca en halvtimme var han lite orolig så jag bestämde mig för att åka hem.. efter bara 1h och 45 minuter.... så han fick sova ordentligt.
När vi kom hem var han jätte ledsen.. men mamma tröstade och nu är han glad igen.
Han sitter i sin bil nu och pratar=)
Vi ska lägga oss i soffan och mysa nu. Myskläderna är redan på båder för Franke och mig.
Katterna har fått mat...
Nej, vi är inga festprissar vi inte.
Längtar upp till sängen och til min bok.

STORT GRATTIS TILL VICTORIA PÅ HENNES 30 ÅRS DAG!!!

I morgon ska jag skriva om mitt nya pyssel jag har eställt och visa mitt fina halsband som jag köpt i dag av LInda.
Sov så gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar