lördag 28 juli 2012

Mitt nya pyssel

Jag ska börja stansa i metall.. göra fina smycken... med ord eller budskap på.
Jag köpte 3 sånna halsband av en gammal arbetskompis i går. Som hon gör. Dom var så fina... jag blev så sugen på att göra sånt jag med, så när jag kom hem beställde jag mig också sånt. Det var väl egentligen lite för dyrt.. men men..
På mitt halsband som jag köpte står det "FRANK". Såklart!!
Jag köpte ett till Victoria... där det står hennes barns namn, hennes sambos namn och hennes jyckes namn....
Så köpte jag ett tredje åt mormor som hon ska få i födelsedagspresent.. På hennes så står det hennes barns namn, mitt namn och franks namn.. barn, barbarn och barnbarnsbarn=) Jag tyckte det var fint.

Idag rullade Frank tillbaka till rygg från mage för andra gången=) Första gången var när han gjorde en dubbelsnurr rätt ut på kalla golvet=)
Nu rullar han hela tiden, så jag får lyfta in honom i mitten av underlägget hela tiden.

Här är halsbandet som mormor ska få.
Så himla fint.


3 kommentarer:

  1. Vi trodde även att de fanns ännu ett barnbarn till. Men hon kanske inte räknas

    SvaraRadera
    Svar
    1. suck och trams! kommer inte ens lägga tid att kommentera vidare om detta.

      Radera
  2. Jag blev på rikgtigt förbanad nu. Vem har mage att säga att hon inte räknas?? klart som fan hon gör! Måste vara en hemskt osmart person som inte fattar...det är sklinad på familj och släkt.
    kommentera aldrig mer igen om du ska vara anonym.

    SvaraRadera